Gerichte marketingactie

Voorkom de verspilling van marketingbudget, ingezet voor een brede doelgroep waar zich slechts een beperkt aantal interessante prospects bevindt. Zorg er in plaats daarvan voor dat u de marketingactie heel specifiek kunt richten. Op de doelgroep die de meeste potentie biedt.

Zoekt u specifiek naar bouwbedrijven of organisaties binnen een andere specifieke branche? Met MarketScan kunt u heel gericht een marketingactie starten. U voorkomt verspilling van middelen of materialen, net als inzet en capaciteit. In plaats daarvan kunt u heel gericht te werk gaan, waardoor de ROI toeneemt en u de investering eenvoudiger terugverdient.



Separator icon


Gerichte marketing: vind specifieke relaties en klanten

Met MarketScan wordt het plannen van uw volgende marketingactie een fluitje van een cent. Speel gericht in op uw doelgroep en gebruik deze informatie ten behoeve van het winnen van nieuwe- of het behouden van reeds bestaande klanten.





Gericht uw doelgroep aanspreken

Een geslaagde marketingactie begint met het vaststellen van de doelgroep die u daarmee graag wilt bereiken. Gaat het om specifieke organisaties binnen een branche of zelfs bedrijven op basis van meer meer voorwaarden? Denk aan de omvang van een organisatie, de geografische locatie in het land of andere kenmerken die aangeven met wie u te maken heeft.

Zodra u specifieke diensten of producten wilt aanbieden is het verstandig om slechts een klein deel van de markt aan te spreken. Het deel dat uw diensten het best kan waarderen, en kan betalen. Verspil geen tijd en energie aan prospects die uiteindelijk toch geen klant zullen worden. Zodat u efficiënt kunt omgaan met uw marketingbudget, door gebruik te maken van MarketScan met de mogelijkheid tot selectieve filtering.

Alle belangrijke gegevens op een rij

Wij zetten alle belangrijke gegevens van organisaties op een rij, waardoor het een stuk gemakkelijker wordt om een keuze te maken. U selecteert eenvoudig het deel van de doelgroep dat het meest interessant lijkt, zodat u uw inspanningen daarop kunt concentreren. Kies voor kwaliteit in plaats van kwaliteit, waarbij u de volgende gegevens meteen bij de hand heeft:

  • Vestigingsadres

  • Telefoonnummer

  • E-mailadres

  • Dat maakt het eenvoudig om contact op te nemen met uw prospects. Op de manier die het best aansluit bij uw werkwijze, terwijl wij het eenvoudig maken om te selecteren en de potentie te optimaliseren.

    Data exporteren in CSV, XML of JSON

    De data vanuit onze database kunt u op verschillende manieren exporteren, om daar ook in uw eigen systemen gebruik van te maken. Op die manier integreert u MarketScan eenvoudig binnen de systemen die u gebruikt, bijvoorbeeld met een CSV-bestand. En maakt u gebruik van XML of JSON? Geen probleem, wij zorgen ervoor dat u vanuit uw eigen systemen heel gericht kunt werken aan de marketing. Start een gerichte marketingactie en ga zo efficiënt mogelijk om met uw budget, tijd en capaciteit. Exporteren in CSV, XML en JSON is eenvoudig, zodat u alle gegevens bij de hand heeft op de manier waarop u daar graag gebruik van wilt maken.






    Neem contact met ons op

    Wenst u meer informatie over onze producten en diensten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op om u te voorzien van het beste advies.








    MarketScan

    MarketScan is er voor de onderneming die kansen wil zien, kansen wil benutten en voor de ondernemer die op zoek is naar zakenrelaties in binnen- en buitenland. Zoekt u bijvoorbeeld enkel zakenrelaties in uw sector binnen een straal van 10 kilometer vanaf uw vestigingsadres? MarketScan maakt een eenvoudige export van de beschikbare data mogelijk zodat u direct op uw doel af kunt gaan.

    Contacteer gemakkelijk uw potentiële zakenrelaties op basis van de door u gewenste criteria. Selecteer op sector, leeftijd, vestigingsplaats of kredietwaardigheid. Neem direct contact met ons op om vrijblijvend de best passende oplossing te bespreken.