Ondersteuning

Hier vindt u antwoord op de meest gestelde vragen, verwijzingen naar wiki-pagina's en andere ondersteuningskanalen.

Support


Separator icon


Veelgestelde vragen

Alvorens u verder gaat, controleer of uw vraag (voldoende) beantwoord wordt in onze rubriek 'meest gestelde vragen'.

FAQ
  • Bespreekt u de mogelijkheden liever persoonlijk?
    Neem contact op met ons om een afspraak in te plannen. Een adviseur bespreekt graag met u de mogelijkheden die passen bij uw situatie. U kunt een afspraak maken in ‘s-Hertogenbosch, Amsterdam en Herentals (België).
  • Gaat uw vraag over iets anders?
    Heeft u een andere vraag die niet over onze producten en diensten gaat? Bel ons dan of stuur ons een e-mail.

    Bent u leverancier? Dan verzoeken wij uw eventuele vraag te richten aan crediteuren[at]paylex.eu. Bekijk ook hier onze algemene inkoopvoorwaarden.



Separator icon

Supportkanalen

Hieronder vindt u links naar diverse andere supportkanalen m.b.t. tot Paylex.


help_outline
Kennisbank

In de kennisbank van Paylex kunt u terecht voor allerhande vragen en indien nodig een support ticket openen.

Contact

memory
API Documentatie

Alle informatie over de Paylex Data API is hier te vinden.

Contact

group
Vragen?

Kunt u geen antwoord op uw vraag vinden op deze of één van de verwezen pagina's, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

Contact